برگزاری انتخابات فوتبال قزوین در شهر کرج چه معنایی دارد؟!
کد خبر: ۸۹۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 02 September 2020
آقای استاندار در ورزش استان چه خبر است ؟ 
 
 با خبر شدیم 19 نفر از اعضای مجمع به اتفاق تعداد دیگر از نفرات دخیل در انتخابات برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان قزوین به  شهر کرج استان البرز رفتند ومجمع انتخاب ریئس هیات با تنها کاندیدای این انتخابات در شهر کرج برگزار گردید.
حتما در جریان قرار دارید که که این انتخابات 3 مرتبه بدستور مقامات استانی لغو گردید و حتی مسئول فوتبال در این خصوص مصاحبه ای کردند و عنوان کردند تا پایان شهریور هیچ مجمع ای برگزار نخواهد شد.
مجمع  در حالی در مجموعه ورزشی کردان کرج برگزار شد که مدیرکل ورزش استان و هیچ یک از مسئولان اداره کل ورزش از جمله مسئول حراست و روابط عمومی اداره کل ورزش که حضورشان در مجامع انتخاباتی ضروری است حضور نداشتند.
در اینجا جای سئوال است که به چه دلیل مدیرکل ورزش استان که اتفاقا رابطه بسیار نزدیکی با رئیس هیات فوتبال دارند در این انتخابات شرکت نکردند ؟ 
اقای مدیر کل ورزش استان در این خصوص چه پاسخی دارند؟ 
البته که مدیران امروزی در کشور مبرا از توضیح و پاسخ هستند!
اقای مدیرکل ورزش آیا لغو 3 مرتبه  انتخابات هیات فوتبال بخاطر کرونا ویروس بوده است ؟! 
اگر بخاطر ویروس کرونا بوده برگزاری این انتخابات در قزوین یا کرج چه تفاوتی داشت که هر دو شهر به یک میزان و حتی کرج شرایط بدتری بخاطر شیوع ویروس کرونا دارد؟!
آقای مدیرکل ورزش اگر انتخابات ریاست هیات فوتبال قانونی است چه دلیلی دارد در سکوت خبری ،در مکان نامعلوم در خارج از استان برگزار گردد؟!
جامعه ورزش استان فارغ از ماهیت انتخابات و اینکه چه کسی و چگونه انتخاب گردیده؟!  امروز یک روز شرم اور و ننگین را در تاریخ ورزش و فوتبال استان سپری کردند..
جامعه ورزش استان این حق را برای خود محفوظ می دانند که از استاندار محترم قزوین سئوال کنند برگزاری انتخابات یک هیات ورزشی ناچیز در خارج استان و در سکوت خبری چه معنایی دارد؟!
آیا مدیران استان قزوین توان برگزاری یک انتخابات سطح پایبن مثل انتخابات ریئس هیات فوتبال استان را ندارند که باید خارج استان برگزار گردد؟!
امید داریم استاندار محترم با درایتی که از ایشان سراغ داریم  برای یکبار هم شده از مدیرکل ورزش استان بخواهند در این خصوص شفاف سازی و پرده از حقایق مدفون بردارد؟ 
شهر ولایت مدار قزوین در طول تاریخ شخصیت مهمی را در دل خود پروانده و  مردمانش دارای درایت و شعور بالایی هستند و نباید یک عده بخاطر یک انتخابات ناچیز  با ابرو و اعتبار یک استان بازی کنند!!
 
صادق افشار- پیشکسوت فوتبال قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار